15.4. Přijímací řízení na střední školy
15.4. Pedagogická rada (15.30)
16.4. , 17.4. Přijímací řízení -víceletá gamnázia
16.4. Třídní schůzky (15.30-ŠVP, 16.00-I.st.,16.30-IIst.)
17.4. McDonaldś cup - kopaná 1.-3., fotbalový stadion (7.30)
18.4. IPS-8.A (8.00-10.00)
OPVK 1.4
Projekt „Peníze do škol“ – tzv. „ŠABLONY“
Naše škola se velice rychle zapojila do projektu Evropské peníze do škol! (OPVK 1.4.)
Datum výzvy: 4/2010
Vypracování projektového záměru: 6/2010
Podání projektu: 8/2010
Schválení projektu: 9/2010
Podepsání smlouvy a odeslání akceptace: 11/2010
Start projektu: 2/2011
Ukončení projektu: 30.6.2013
Postupně Vás budeme na těchto stránkách informovat o celém průběhu projektu.
1.ETAPA – Podrobné seznámení s projektem (VIII-XII/2010)
2.ETAPA – Vybavení technologiemi (2011–2013)
Pro úspěšnou realizaci našeho záměru – vytvoření komplexní a jednotné elektronické učebnice základního i rozšiřujícího učiva pro žáky 1.-9.ročníku jsme museli nejprve přistoupit k pořízení vhodných projektorů a tabulí do tříd a také pořídit základní PC vybavení (zvolili jsme pro větší operatibilnost notebooky). Dále jsme také pořídili digitální zařízení, které bylo určeno pro práci žáků v rámci individualizace (Digitální hudební výchova). Jednalo se především o záznamová zařízení pro práci s audio a video záznamy.
3.ETAPA – Vzdělávání pedagogů v oblasti ICT (X/2010,IV/2011)
Vzhledem k tomu, že záměr vytvořit elektronickou učebnici, která by nám pomohla nejen při výuce, ale také žákům v přípravě na vyučování a bezesporu zatraktivnila výuku, jsme měli již před vlastním vyhlášením tohoto programu, mohli jsme se díky prostředkům OPVK pustit rovnou do práce. Rozhodnutí, že budeme pracovat v prostředí PowerPoint, jsme museli podpořit dalším vzděláváním všech pedagogů, na což jsme měli v projektu také prostředky (šablona III/2). Výstupem dvoukolového cyklu školení byl solidní základ práce v tomto šikovném programu pro téměř všechny pedagogy.
4.ETAPA – Vytváření vlastní jednotné e-učebnice (IV/2011-VI/2013)
Úkol byl jasný. Vytvoření 840 digitálních učebních materiálů (DUM) v prostředí PowerPoint. Již v úvodu naší práce jsme však věděli, že to není konečný cíl, protože opravdu poctivých materiálů bude potřeba výrazně přes tisíc. Pro vlastní naplnění našeho projektu to však byl minimální závazek, který jsme dokonce ke konci projektového období přesáhli.
Důležité, nejen z hlediska plnění projektu, bylo to, že ihned od počátku tvorby DUM materiálů začali pedagogové s velkou vervou zároveň vše pilotně ověřovat, a to ne proto, že museli, ale proto, že jsme se určitě volbou charakteru našich originálních učebních materiálů trefili do černého!!