Aktuální týden
14.TÝDEN
29.3.2025

1.4.  Okresní kolo dívek - košíková, Maroldovka (7.50 -12.35)

1.4.  Školní parlament (7.00)

1.4.  Plavání 3. a 4.roč

2.4.  Městská knihovna, 5.A, 5.B (7.50 -11.00, 9.30 - 12.35)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
Přehledný kalendář akci 2024-2025

Organizační kalendář

 
 
Loga projektů

 

 

 

 

 

Externí odkazŠkola pro všechny - I, II

Externí odkazInkluze do škol

 

 

Volný čas

 

Tvořivá matematika

 

Ovoce do škol    Nadace ČEZ
           


EU peníze do škol



Externí odkazObědy pro děti

  

 
 
Školní hymna

Logo školy

 
 
Sitemap
Mapa webu
A
A
A

Způsob testování


Způsob testování žáků 9.tříd:

1. Testování bude probíhat v 10 sekcích.
2. Každá ze sekcí bude představovat výukovou oblast, dle ŠVP.
3. V každé sekci stráví žák 10 minut (celkem tedy bude testován maximálně 100 minut)
4. Žáci si tahají v každé sekci 2 otázky. Z těch si pak vybírají tu, která jim nejlépe vyhovuje.
5. Jednotlivé sekce jsou připraveny jako dílny – velký důraz je kladen na praktickou znalost, dovednost orientace v problému a na využití získaných kompetencí.
6. Otázky jsou sestaveny převážně tak, aby žáci prokázali svou schopnost syntézy získaných poznatků z jednotlivých oborů.
7. V otázkách budou obsaženy základní dovednosti, základní učivo, hlavní kompetence (nebude zde učivo rozšiřující).
8. V každé sekci bude vždy předem určená skupina žáků (většinou 4 – 5 žáků), a ti budou přecházet mezi sekcemi v určený čas (viz harmonogram).

SEKCE:

1. Čj
2.Aj/Nj
3. Umění (Hv-Vv)
4. Historie
5. Občanství
6. Matematiky
7. Informatiky
8. Fyzikálních a chemických jevů
9. Přírodovědná
10. Zdravý život